Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2018 m. kovo 7 d., trečiadienis

Pati geriausia reklama Aspergerio sindromui

Pati geriausia ir pozityviausia reklama Aspergerio sindromui - interviu su neuromokslininke dr. Urte Neniškyte. Visą laidą galima pasižiūrėti čia: https://www.youtube.com/watch?v=WDF40W0QVn0&list=PL8TBk5U1IzT7o25vcUWqGcPSyrNq-NNVr&index=17

5 komentarai:

  1. Aš tik noriu, kad visas pasaulis žinotų apie šį burtų tatuiruotę, su kuria susipažinau prieš kurį laiką, negaliu pasakyti visko, ką jis padarė dėl manęs. mano vyras paliko mane prieš 3 metus su vaikais naršydamas internete, kai internete sutikau šio nuostabaus vyro parodymus, nusprendžiau išbandyti ir mano vyras grįžta dabar ir mes vėl esame laimingi, negaliu pateikti visko, kas man padėjo raštu, viskas, ką galiu pasakyti, labai ačiū, esu labai laiminga ir jis mane patikino, kad daro daug magijos, įskaitant

    Meilės burtai
    Galios burtai
    Sėkmės burtas
    Nėštumo likimas
    Santuokos burtai
    burtai dėl gerai apmokamo darbo
    Apsaugos burtai
    burtažodis laimėti teismo bylą
    sėkmės rašybos ir kt.

    jei jums reikia rašytojo pagalbos dr. Ajayi, susisiekite su juo šiuo el. pašto adresu (drajayi1990@gmail.com) arba pridėkite jį whatsapp +2347084887094 ir aptarkite su juo savo problemą. Jis yra geras žmogus ir aš visada jam būsiu dėkingas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ar tau skauda širdį? Nepyk, leiskite daktarui Sunny padėti susigrąžinti buvusį žmogų. „Esu ištekėjusi 5 metus, auginu 2 vaikus ir laimingai gyvenu su šeima, kol su manimi ir mano vyru pradės darytis negražu, o tai beveik kiekvieną kartą priveda prie ginčų… kai mano vyras paprašė skyrybos... Dariau viską, kad persigalvočiau ir likčiau su manimi, nes mylėjau jį visa širdimi ir nenorėjau prarasti vyro, bet viskas nepavyko... Jis išėjo iš namų ir toliau pildė prašymą. skyrybos... Prašiau ir bandžiau viską, bet nieko nepavyko. Proveržis įvyko, kai kažkas mane supažindino su šiuo puikiu ratuku, vardu Dr Sunny, kuris pagaliau man padėjo... Niekada nebuvau tokių dalykų gerbėjas, bet tiesiog nusprendžiau pabandyk, nes buvau beviltiška ir neturėjau kito pasirinkimo... Jis paliepė burtus ir viskas klostėsi labai gerai, kaip jis žadėjo, o mano vyras persigalvojo ir grįš namo, pasiliks su manimi ir jų fantastėmis. Ir pažadėk, kad daugiau niekada manęs neįskaudins. gyvenk taip laimingai, padedamas daktaro Sunny. Daugiau informacijos apie tai, kaip c Susisiekite su daktaru Sunny, susisiekite: drsunnydsolution1@gmail.com arba WhatsApp telefonu +2348082943805

    AtsakytiPanaikinti
  3. Po vedybų mano gyvenimas tapo labai sunkus, vyras pradėjo vytis kitas moteris, nes po metų laukimo nedaviau jam vaikų. Mačiau, kaip mano santuoka subyrėjo. Aš padariau viską, kas įmanoma, kad pakeisčiau situaciją, bet niekas nepadėjo, kol nesutikau daktaro Makha, dvasinio gydytojo. Dr Makha išgelbėjo mano gyvybę ir santuoką. dabar turiu 2 vaikus. Esu dėkingas daktarui Makhai, todėl palieku savo atsiliepimus visiems, kurie turi santuokos ir vaisingumo problemų. KONTAKTAS

    📧paštas: makharituals@gmail.com
    Whatsapp: +1(815)564-3618

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dalinuosi šiuo liudijimu su partneriais, kuriems sunku užmegzti santykius, nes yra ilgalaikis sprendimas. Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet nesuvaldžiau skausmo, kuris kankino širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl patyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad burtininkė daktarė Ellen gali padėti susigrąžinti meilužius. Susisiekiau su ja ir ji už mane pasakė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų vyras grįžo namo. Taip susirinkome ir šeimoje buvo tiek daug meilės, džiaugsmo ir ramybės. Taip pat galite susisiekti su dr. Ellen, galingu sprendimų padėjėju
    1) susigrąžinti savo buvusį vaikiną
    2) Suveskite vyrą ir žmoną
    3) nustokite kartoti košmarus
    4) Žolelių gydymas nuo ŽIV ir vėžio
    5) Galingas stebuklingas žiedas
    6) sėkmės žavesys
    7) Atsikratyti obsesijų
    8) Gimdymo ir nėštumo problemos. Susisiekite su juo elektroniniu paštu: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    AtsakytiPanaikinti
  5. Po 3 savaičių išsiskyrimo aš vis dar mylėjau savo vyrą ir norėjau jį susigrąžinti. Mano vyras su manimi išsiskyrė, nes darbe susipažino su jaunesne moterimi. Po 17 santuokos metų negalėjau padovanoti savo vyrui vaiko ir nors tai nebuvo mano kaltė, aš jį vertinu, nes jis daug metų buvo kantrus su manimi. Išaiškinau visas savo problemas daktarui Ilekhojie ir jis pažadėjo man padėti, jei būsiu rimtai nusiteikęs ir noriu juo pasitikėti. Vos per 72 valandas mano vyras nuvažiavo mylių iki mūsų namų ir paklausė, ar galėtume grįžti kartu ir susitaikyti. Jis man paaiškino, koks apgailėtinas jis buvo pastarosiomis savaitėmis, ir paprašė grįžti namo. Džiaugiuosi, kad mano gyvenimo meilė sugrįžo ir reikalai gerėja. Pasikalbėkite su daktaru Ilekhojie dėl bet kokios pagalbos. Jo whatsapp kontaktas: +2348147400259 arba el. paštu gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti