Interneto puslapio peržiūrų skaičius

2018 m. vasario 19 d., pirmadienis

Sukurtas kraujo ir šlapimo testas autizmui nustatyti

Ne kasdien pasitaiko tokia naujiena: britų mokslininkai sukūrė testą, leidžiantį iš kraujo ir šlapimo nustatyti autizmo sutrikimo diagnozę dar iki tol, kol ji bus aptikta įprastiniu būdu.

Mokslininkai sako, kad aptiko sąryšį tarp autizmo spektro sutrikimo (ASD) ir kraujo plazmos baltymų pažeidimo. Kol kas buvo atliktas vienas tyrimas, kurio metu tirtos dvi grupės 5-12 metų vaikų - viena sudaryta iš turinčių ASD, kita, kontrolinė - iš neturinčių. Paėmus vienų ir kitų kraujo ir šlapimo mėginius, paaiškėjo, kad juose yra cheminės sudėties skirtumų. Tyrimai bus atliekami toliau, mokslininkai tikisi, kad jiems pavyks atrasti iki šiol nežinomų autizmo sutrikimų priežasčių - be genetinių ar susijusių su aplinkos veiksniais.

Visą tekstą galima perskaityti čia: https://www.theguardian.com/society/2018/feb/19/autism-children-blood-urine-test?utm_source=esp&utm_medium=Email&utm_campaign=GU+Today+main+NEW+H+categories&utm_term=264587&subid=10108248&CMP=EMCNEWEML6619I2

2 komentarai:

  1. Bet mūsų varganoj Lietuvos šalelėj Deja:-(
    Niekas nedaro šio rytimu.kuris toks mum svarbus!!!!kodel ?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš tik noriu, kad visas pasaulis žinotų apie šį burtų tatuiruotę, su kuria susipažinau prieš kurį laiką, negaliu pasakyti visko, ką jis padarė dėl manęs. mano vyras paliko mane prieš 3 metus su vaikais naršydamas internete, kai internete sutikau šio nuostabaus vyro parodymus, nusprendžiau išbandyti ir mano vyras grįžta dabar ir mes vėl esame laimingi, negaliu pateikti visko, kas man padėjo raštu, viskas, ką galiu pasakyti, labai ačiū, esu labai laiminga ir jis mane patikino, kad daro daug magijos, įskaitant

    Meilės burtai
    Galios burtai
    Sėkmės burtas
    Nėštumo likimas
    Santuokos burtai
    burtai dėl gerai apmokamo darbo
    Apsaugos burtai
    burtažodis laimėti teismo bylą
    sėkmės rašybos ir kt.

    jei jums reikia rašytojo pagalbos dr. Ajayi, susisiekite su juo šiuo el. pašto adresu (drajayi1990@gmail.com) arba pridėkite jį whatsapp +2347084887094 ir aptarkite su juo savo problemą. Jis yra geras žmogus ir aš visada jam būsiu dėkingas.

    AtsakytiPanaikinti